Shipping Policy

Bedankt voor uw aankoop bij Opure Limited! Wij zetten ons in om uw bestellingen snel en efficiënt te bezorgen. Hieronder vindt u ons uitgebreide verzendbeleid met alle benodigde informatie over onze verzendprocedures.

  1. Verwerkingstijd van bestellingen
    Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt (met uitzondering van weekenden en feestdagen) na ontvangst van uw orderbevestiging per e-mail. U ontvangt een andere melding zodra uw bestelling is verzonden.
    Tijdens drukke periodes kunnen de verwerkingstijden enigszins vertraagd zijn. We brengen u op de hoogte als er aanzienlijke vertragingen zijn in de verwerking van uw bestelling.

  2. Verzendkosten en levertijden
    De verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen, afhankelijk van de verzendmethode die u kiest en uw locatie.
    Wij bieden de volgende verzendopties aan:

  • Standaard verzending: 5-7 werkdagen
  • Versnelde verzending: 2-3 werkdagen
  • Express verzending: 1-2 werkdagen
    Levertijden zijn schattingen en beginnen vanaf de verzenddatum, niet vanaf de besteldatum. Levertijden dienen slechts als richtlijn en zijn afhankelijk van de goedkeuring van uw bestelling.
  1. Internationale verzending
    We bieden momenteel internationale verzending naar geselecteerde landen. Verzendkosten en levertijden voor internationale bestellingen variëren afhankelijk van de bestemming.
    Houd er rekening mee dat douanerechten, belastingen en andere toeslagen van toepassing kunnen zijn op internationale bestellingen. Deze kosten zijn voor rekening van de ontvanger en moeten bij levering worden betaald. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane.

  2. Verzendbevestiging en ordertracking
    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met uw trackingnummer(s). U kunt uw bestelling volgen door op de track & trace-link in de e-mail te klikken of door naar onze website te gaan en uw trackingnummer in te voeren op de pagina Bestelling Volgen.

  3. Verzendadres
    Zorg ervoor dat alle verzendinformatie correct is op het moment van bestellen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die op een verkeerd adres worden afgeleverd door een fout van de klant. Als een pakket naar ons wordt geretourneerd vanwege een verkeerd adres, zijn de verzendkosten voor herverzending voor rekening van de klant.

  4. Verloren, gestolen of beschadigde pakketten
    Opure Limited is niet aansprakelijk voor producten die verloren zijn gegaan, gestolen of beschadigd tijdens het verzenden. Als u uw bestelling beschadigd hebt ontvangen, neem dan contact op met de verzendmaatschappij om een claim in te dienen.
    Bewaar alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen voordat u een claim indient.

  5. Verzendbeperkingen
    Sommige producten kunnen onderhevig zijn aan verzendbeperkingen in bepaalde regio's of landen. Als een artikel niet beschikbaar is voor verzending naar uw locatie, wordt dit aangegeven tijdens het afrekenen.

  6. Afhalen in de winkel
    We bieden momenteel geen afhaalmogelijkheid in de winkel. Alle bestellingen worden rechtstreeks vanuit ons magazijn naar het opgegeven verzendadres verzonden.

  7. Wijzigingen in dit beleid
    Wij behouden ons het recht voor om dit verzendbeleid op elk moment te wijzigen. Eventuele wijzigingen worden op deze pagina geplaatst met een bijgewerkte ingangsdatum.

Bedankt dat u voor Opure Limited hebt gekozen! We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en zetten ons in om u de best mogelijke service te bieden. Als u vragen heeft over ons verzendbeleid of hulp nodig heeft bij uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via support@opurenetherland.nl